2 Ekim 2008 Perşembe

Bora'nın odası

Bu sene Şeker Bayramı Yiğit için çok yoğun geçti.
5 gün boyunca Bora'nın odasını boyadı. E uzaktan sürekli
müdahale etmek beni de çok yordu tabi. Sonunda bordürü
de yapıştırdık ve bitirdik.


Bu da odamızın son hali. Bi tek Bora kaldı.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder