skip to main
|
skip to sidebar
2 Ekim 2008 Perşembe
Bora'nın odası
Bu sene Şeker Bayramı Yiğit için çok yoğun geçti.
5 gün boyunca Bora'nın odasını boyadı. E uzaktan sürekli
müdahale etmek beni de çok yordu tabi. Sonunda bordürü
de yapıştırdık ve bitirdik.
Bu da odamızın son hali. Bi tek Bora kaldı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
bora
hakkımda
canan
Profilimin tamamını görüntüle
Blog Arşivi
►
2011
(6)
►
Eylül
(4)
►
Mayıs
(1)
►
Ocak
(1)
►
2010
(16)
►
Aralık
(2)
►
Ekim
(3)
►
Temmuz
(4)
►
Haziran
(1)
►
Nisan
(2)
►
Şubat
(2)
►
Ocak
(2)
►
2009
(41)
►
Aralık
(2)
►
Kasım
(2)
►
Ekim
(1)
►
Eylül
(1)
►
Ağustos
(3)
►
Temmuz
(8)
►
Haziran
(2)
►
Mayıs
(2)
►
Nisan
(5)
►
Mart
(6)
►
Şubat
(5)
►
Ocak
(4)
▼
2008
(5)
►
Aralık
(4)
▼
Ekim
(1)
Bora'nın odası
İzleyiciler
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder