aradan sonra tekrar yapıldı. Yemekler harikaydı. Özellikle Zerrin
Hoca'nın yoğurtlu pırasasının tadı boğazımda pardon damağımda
kaldı:) Tatlı ve tuzlu iki turun ardından tüm gece reflüyle boğuştum.
Bu arada ilk defa yemekle katıldım. Onu da annem yaptı. Bora
doğduktan sonra bu saltanat ne kadar sürecek bakalım.
Gençler eğleniyo...
2004 potluck'ından...





Hiç yorum yok:
Yorum Gönder