22 Mart 2009 Pazar

KUBO açıldı

Cumartesi Kubo da açıldı. Cuma günü Bora ile Karaca'ya gittik. Bora ancak öğlene kadar dayanabildi. Evde salon kanepesinde uyumaya fena alıştı çocuk. Bora'yı oyalayamayınca tabi devreye babannesini soktuk. Babannesi Bora'ya bakarken ben gece 12'ye kadar Kubo'nun açılış çalışmalarına yardım ettim. Yigit-G. çerçeveleri aldı. Hazırladığı menü tasarımı için Cansu ile online bağlantıya geçildi. Zeynep, Yigit-G., ben ve Yiğit-K. çerçeveleri astık. Umut bankonun tasarımıyla ilgilendi. İmece usulü çalışıldı, yorulduk ama sonunda güzel birşeyler çıktı ortaya. Ortam o kadar hoşuma gitti ki ertesi gün de öğleden sonra bi 3 saatimi Kubo'da geçirdim (Babanne sağolsun yine devrede).





Ortaklar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder