Biz de ailecek ilk tatilimizden döndük. Antalya'ya gittik. Giderken havanın güzel olmasını beklemiyorduk. Hava durumu hep bulutlu gösteriyor, 20 derece civarında diyordu. Ama yağmurlu başlayan tatilimiz bayaa güneşli geçti. Yandık bile.

Babam araba kullanıyor. Ben varım diye 100'ü hiç geçmedi, dersem inanmayın. Arada 130'a çıkmış. Eeeee annem Eğirdir, Akşehir, Yunak üstünden daha kısa, ordan dönelim diye tutturup da dönüş yolunda bizi çakır-çukur virajlı yollara sokup, bi kaç saat geç kalmamıza sebep olunca, biraz kızdı sanırım. Allahtan araba da ben varım da arada aynadan yüzümü görünce yumuşuyo:P

Ötelimiz dengize sıfırdı...Babamla annem habire yedi. Zaten günümüz yemek vakitlerine göre programlanıyodu. Sabah kalktık kahvaltıya indik, o bitince biraz havuz, bi baktık aaa öğle yemeği gelmiş hemen yemeğe, ordan odaya uyumaya, ordan kalktık aaaa akşam yemeği gelmiş filan derken saat 9 oldu benim uykum geldiiii. Kusura bakmasınlar bizimkilerde erken den yatmak zorunda kaldı. Napalım, gülü seven dikenine katlanır.

Kremleniyorum.

Bu tatilde ayaklarımı keşfettim. Annem onlara niyeyse sıcak poğaça diyor. Her sabah bi öğün yiyor.


Çok fazla da yanmamalıyım cildim hassas.


Oh yaaaa tatil gibisi var mı heheyyyyyyt.

Bu tatilde babamla birbirimize doyduk resmen, çok özlemişiz. Beni çok gezdirdi. Hatta bi öğlen babamla çıktık 2 saat gezdik annem de odada uyudu. Babam beni dizine oturtup döner yedi, bişeyler içti.


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder