23 Şubat 2009 Pazartesi

Annemde Yemek

Dün akşam (Pazar akşamı oluyor) annemlere yemeğe gittik. Bora'nın 40'ı çıkınca başladık gezmelere. Harika yemekler yedik. Kuzeyle oynadık. Yemeklerden artanları da topladım getirdim eve. Erden amcası:) Bora'ya çerçeveli, alçılı ayak ve el izi çıkarıcı (pek anlatamadım ya neyse) almış. Aynı akşam İsmail Amca ve Nebahat Teyze'ye de Bora'yı göstermeye gittim. Bayıldılar tabi.





Annemlere gitmeden önce evde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder