Cumartesi, Gölbaşında Garden Party'ye katıldık. Yedik, içtik, köfteler nefisti. Dersanenin tüm hocaları ve çalışanları davetliydi. 70 civarı davetli vardı sanırım.
Müsteşar Yardımcımızın izni dahilinde süt izinlerimi 2 ay, yarım gün olarak kullanmaya başladım.
Kubo'yu Vodafone'a devrettik.
Bu hafta anneanneceğimi kaybettik. İşyerinde de bunalım durumları. Pek yazasım yokmuş anlaşılan. Halbuki bir hevesle oturmuştum bilgisayarın başına. Neyse bu seferlik fotoroman olarak idare edelim.

Oncaklarımla mutluyum.

Artık bayaaaa kuvvetlendim baksanıza nasıl kalkıyorum.

Babamın burnunu yemeyi çok seviyorum. Biraz salyalarım akmasa daha rahat olacak ya neyse.

Garden Party'de zorla piste çıktım uykum geldi beniiiiim.
Dedem ve ben.
Babam ve ben.
Annem ve ben.




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder