25 Ağustos 2009 Salı

Ramazan geldi

Bu sene Ramazan ağustos ayının sonlarına denk geldi. Yiğitler bir koşuşturmaca çalışıyorlar. Biz de iftar vakti bi ziyaret ettik Bursa Çam'ı.

Annemle babamı ve Umut Amca'yı ziyarete gittik.

Bora 7 buçuk aylık oldu. Dil çıkarmayı öğrendi. Hala agu-gugu- ve guuuu diyor. 2 gün önce kendi kendine oturdu. Emeklemesi daha güvenli oldu. (Ben de tepesinde emekliyorum ama olsun.) Hatta bu ara bir yerlere tutunup ayağa kalkmaya çalışıyor. Dün gece 3 te uyandı, odaya gittim. Bir baktım karanlıkta (zaten tam seçemiyorum) ayağa kalkmış karyolanın kenarına tutunuyor. Resmen korkudan içim titredi. Ama düşecek diye değil de (çünkü aşağıda duruyor yatağı) hiç beklemediğim bi görüntü olduğu için. Sanki hırsız gördüm. Bi garip korkuydu.

İşte oturdum.
Babamın ben doğduğumda aldığı arabaya ancak bindim.
Bora bir de ellerini çılgın gibi sallamaya başladı. Videolarda oturması, emeklemesi ve ellerini çırpması, tırmanma çalışmaları var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder