24 Ağustos 2009 Pazartesi

Bora 7 aylık oldu

Bu ay doktor kontrolümüz 6 Ağustos'da, tatilimizin hemen öncesindeydi. Bora yine üst sınırlarda dolaşıyor. Boyu 74 cm. Ağırlığı 9700 gr. olmuş. Kocaman bişey oldu. Yemek menüsüne fazladan bir de balık eklendi.

Az kaldı patlıcanlara binmeye.
6 ay dönüm noktasıydı ya 7. ayda da hızla ilerlemeler devam ediyor. Bayaaa emekliyor artık. Gerçi nerdeyse ben de onun tepesinde emekliyorum, koca kafasını yere çarmasın diye, ama olsun. Bu günlerde tv.nin önündeki cd sepetine doğru emekliyor sonra onu yanında bi bacağını altına alıp oturuyor. Sonra da bir eliyle yerden destek alırken diğer eliyle cdleri karıştırıyor. Tam oturma pozisyonunu almasına az kaldı sanırım. Yorulunca artık kendini göğüs üstü yere atmak yerine bir bacak altta, bir elden destekli oturur gibi yapıyor. Niyeyse bebeklerin önce oturup sonra emeklediğini sanırdım.

Napıyo bu amca bu iple anlamıyorum.

Bir de buram buram pötibör bisküvi kokuyor, ağzımın suyu akıyor. (Yediği pötibör bisküviden olduğuna inanıyorum) Bu yarım gün süt izni olayına alışmışım. Tam güne geçiş zor olacak. E büyüdükçe tatlılaşıyo da.

Diş durumu da son raddede. Çeşmeler sonuna kadar açık. Artık önlük de kafi gelmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder