Bu ay daha da bi cinleşti. Kafa sürekli etrafı incelemek üzere sağa sola dönüyor.
Bu ay tükürme türevi bir hareket öğrendi. Dilini çıkartıp tükürük saçıyo etrafa.
Ayrıca bu ay bayaaaa konuşuyo.Konuşuyo derken aguca dışında çığlıklar atmaya bağırmaya filan başladı.
Bu ay ayaklarını ağzına rahatlıkla sokmaya başladı.
Bu ay ağlamayı da öğrendi. Bağıra bağıra ağladı bir kaç kere.
Bu ay -son bir haftadır- 7 de yatıp sabah 5 buçukta kalkmaya başladı.
Bu ay- son bir haftadır- dizlerinin üstünde emekleme pozisyonu almaya ve ileri geri sallanmaya başladı.
Bu ay daha aklıma gelmeyen değişik şeyler yapmaya başlamıştır kesin.
6. ay gerçekten en favori ayım oldu. Tadından yenmiyor. Öpmeden durulmuyor.

oğluşun tam ısırmalık olmuş canan ya maşallah. bi dahaki istanbul gezinizde yeşilyurta da uğrayın ben de yiyim biraz :) bu arada benden söylemesi,gez-toz, bebekle alışverişin keyfini çıkar,çünkü bu kurt gibi sürünmelerden sonraki aşamalar göbek destekli emekleme, emekleme,koltuğa tutunarak ayakta durma, 1-2 adım derken ta ta taaam gezerken elinden bile tutturmayacak olan bir koca adam olacak :)en güzel 6 ay yeni başlıyor yani :)
YanıtlaSil