21 Temmuz 2009 Salı

Bora 6 aylık

Bora 6 Temmuz'da 6 aylık oldu. Doktor kontrolüne 1 hafta geç gidebildik. Kilosu 9330gr.,boyu 73cm. olmuş. Gayet iyi durumda. Ama İstanbul'da gözlerinin konjiktivit olması bayaaa canımı sıktı. Bora bu ay itibari ile yeni yemek düzenine geçti. Artık günde 250 cc ek gıda alıyor. Bunlar;
1 çay kaşığı yumurta sarısı,
1 tatlı kaşığı pekmez,
2 pötibör bisküvi,
50 gr. peynir,
50 cc yoğurt,
50 cc meyve,
50 cc çorba,
50 cc sebze yemeği,
ve yavaş yavaş bu ay içerisinde köfte, makarna, pilava da tadımlık olarak başlayacak.

Kumanda delisi oldum. O ne güzel renkli tuşlar öyle. Tam ısırmalık.

Annemin denemeleri.

Annemin denemeleri.

Annemin denemeleri ööööööööfffff. (Burda iso'yu 2000 yapmış galiba)


Sem'le annem ayakkabı baktılar tüm gün. Beni de peşlerinde sürüklediler. O kalabalıkta tek tanıdık oyuncağıma sarıldım ben de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder