21 Temmuz 2009 Salı

Doğumgünü

19 Temmuz hem kayınvalidemin hem de Kuzey'in doğumgünüydü.(Kuzey'in aslında 19'u da, 20'si yazıldı) Sabah İlknur'larla Marmelatte'ye gittik. Çooook sıcaktı ama güzeldi. Kuzey çok tatlı olmuş. Saçları asker traşı yapmışlar. Şarkılar söylüyor. Top oynuyor. Kocaman olmuş. Öğleden sonra da evde bi 2 saat uykudan sonra. Yiğit bizi yemeğe çıkardı kayınvalidemin doğumgünü sebebi ile. Methini çok duyduğumuz için Çadır Kebap'a gittik. Gayet güzel dekore edilmiş bir yer fakat ikramdan ve servisten çok memnun kalmadık.
Bi konuşabilsem neler anlatıcam.

Babam benim.
El öpenlerin çok olsun halacuğum hehe.

Babannem yolda 47 yaşına bastım dedi. Bu kadar enerjik olmasının sebebini anladım ben de. İyiki doğmuşsun babanne. Sen doğunca babam, babam doğunca da ben doğmuşum.
Yine baş köşeye kuruldum:P
Halacuğum İstanbul'a gidince çok özlicem seni. Alıştım hergün görmeye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder