19 Temmuz hem kayınvalidemin hem de Kuzey'in doğumgünüydü.(Kuzey'in aslında 19'u da, 20'si yazıldı) Sabah İlknur'larla Marmelatte'ye gittik. Çooook sıcaktı ama güzeldi. Kuzey çok tatlı olmuş. Saçları asker traşı yapmışlar. Şarkılar söylüyor. Top oynuyor. Kocaman olmuş. Öğleden sonra da evde bi 2 saat uykudan sonra. Yiğit bizi yemeğe çıkardı kayınvalidemin doğumgünü sebebi ile. Methini çok duyduğumuz için Çadır Kebap'a gittik. Gayet güzel dekore edilmiş bir yer fakat ikramdan ve servisten çok memnun kalmadık.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder