Bora 2 gündür "ba ba ba ba ba" diyor. Babası da kasım kasım kasılıyo "baba dedi oğlum" diye:) Hıııı tabi tabi.
Yavaş yavaş yürümeye de başladı oğlum. O korkusunu attı biraz üstünden. Ben de yine hasta oldum. Bu sene sürekli hastalanıyorum. Bora'ya geçmesin diye uzak duruyorum.
Yılbaşına 2 gün kaldı. Artık hiç cezbetmiyor beni. Eskiden 2-3 hafta önceden yılbaşını heyecanla beklerdim. Yılbaşı gecesi ne yapıcam diye planlar yapardım. Artık hiç ilgimi çekmiyo hayret yani. Yani canım dışarı çıkıp içmek filan istemiyo. Evde geçirmek daha cazip geliyor. Bu sene ev ziyaretlerinin ardından İlknurların bize uğramasını bekliyorum. Heyoooo. Yaşasın çocuklu kutlamalarrr.

aaaaa bizde geliyoruz size o zamannnn!!! Yine buluşsun 3 erkek cüce!!!! :)
YanıtlaSilİyi seneler! Bora' yı tombul butlarından öperim!!!
Canan! Arda Totisi' ne bir bakarmısın?? Sana ve Bora' ya bizden bir çiçek var!!
YanıtlaSildoom gunu fotoları nerdeeee?? :)
YanıtlaSil