Bora'nın 11 aylık kontrolleri de yapıldı. Tam 80 cm ve 11 kilo. Doktor "Tipine bakıp büyük hareketleri beklemeyin, bu daha kuzu, kuzu." dedi. Cidden çok kuzu oldu.
Geçen haftasonu İlknurlar, Itırlar, biz, Adnan ve Levo, Kaanlarda toplandık. Boy boy 3 çocuk. Bora az biraz yürümeye başladı ya hemen gösterelim dedik. İlk adımlarını attı, bir gürültü ve alkış koptu. Bizimki korktu herhalde ki artık yürümüyo. Yürütmeye çalışınca hemen yere oturuyo. Neyse fazla üstüne gitmiyoruz bu konuda.
Yarın domuz gribi aşısı yaptırmaya kesin karar verdik. Umarım bir yan etkisi olmadan rahat rahat atlatırız. Bu arada ben de korkuyorum aşıdan:)

Ayy ödünü mü koparttık çocuun bizz?? E napalım akdeniz kanlı insanlar topluluğu böyle oluyor, sevincimiz, üzüntümüz hep abartı :))
YanıtlaSilİlk fotodaki dişlek hal beni benden aldı onuda bilin!! Öperim kuzuyu al yanaklarından.