20 Nisan 2010 Salı

Nannı

23 Nisan'da gelicez, niye geliyosun? dedim, e canım annem var, babam var dedi:))) Tabi ben bi Bora odaklı olmuşum, sanki herkes Borayı görmeye geliyo. Neyse Nazlı geldi Bora ile bir aşk yaşadılar hayret yani. Özlemiş halasını kuzucuk.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder