skip to main
|
skip to sidebar
20 Nisan 2010 Salı
Nannı
23 Nisan'da gelicez, niye geliyosun? dedim, e canım annem var, babam var dedi:))) Tabi ben bi Bora odaklı olmuşum, sanki herkes Borayı görmeye geliyo. Neyse Nazlı geldi Bora ile bir aşk yaşadılar hayret yani. Özlemiş halasını kuzucuk.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
bora
hakkımda
canan
Profilimin tamamını görüntüle
Blog Arşivi
►
2011
(6)
►
Eylül
(4)
►
Mayıs
(1)
►
Ocak
(1)
▼
2010
(16)
►
Aralık
(2)
►
Ekim
(3)
►
Temmuz
(4)
►
Haziran
(1)
▼
Nisan
(2)
Nannı
Özet
►
Şubat
(2)
►
Ocak
(2)
►
2009
(41)
►
Aralık
(2)
►
Kasım
(2)
►
Ekim
(1)
►
Eylül
(1)
►
Ağustos
(3)
►
Temmuz
(8)
►
Haziran
(2)
►
Mayıs
(2)
►
Nisan
(5)
►
Mart
(6)
►
Şubat
(5)
►
Ocak
(4)
►
2008
(5)
►
Aralık
(4)
►
Ekim
(1)
İzleyiciler
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder