Bora haftasonu ilk traşını oldu. Itır'ın tavsiyesi üzerine babytv'nin olduğunu da öğrenince Ahmet Abi'ye gittik. Ahmet Abi Yiğit'in ortaokuldan beri berberiymiş. Şimdi de Bora'yı traş etti. Ama Bora hiç yerinde durmadı saçı kesilirken sürekli kafasını sağa sola çevirdi, çok huylandı, ağladı. Zorla da olsa kısalltırmayı başardık.
Önce bir garip geldi ama 1-2 saate alıştık yeni saçına. Şimdi çok beğeniyorum. Saçı kesildikten sonra bir artist oldu sizinki:) Aynaya gidip kendine gülüyo habire.
Bu ara el çırpmayı da öğrendi. Aaaaa bir de tatilde Bora'ya bol bol kitap okudum. Daha doğrusu kitapta ki hayvanları gösterip maymun nerde, at nerde gibi sorular sordum. O da artık bir çok hayvanı parmağıyla gösteriyor. Aslında genel olarak parmağıyla birşeyi göstermeyi öğrendi sanırım. Çünlü mesela kırmızı kutu nerde göster diyorum parmağıyla onu da gösteriyor. (Kırmızıyı değilde sırayla bütün kutuları gösteriyo tutturursa ne ala) Bazen de kendisi elimi tutup bana gösterttiriyo şekilleri. Bir onu bir bunu, bir onu bir bunu.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder