14 Temmuz 2010 Çarşamba

Selin

Bir ayı geçti Selin doğalı. İncecik, uzun bacakları var, annesi gibi. Upuzun, mutlu bir hayatı olsun. Kuzucuğu en kısa zamanda görmek istiyorum ona göre Semin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder