Çoooook ara verdim cidden. Bu kadar ara verince insan ne anlatacağını da bilemiyor. Yaz bitti, sonbahar gelmeden kısa bir süre kış yaşadık sonra sonbahar geldi. Havalar çok garip. Tabi soğuktan ve havanın erken kararmasından dolayı da biraz eve tıkıldık. Resimler şu anda çok nostaljik geliyor gözüme. Bora'nın uzun saçlı hali mesela. Bir de Dikmen Vadisinde yaptığımız kahvaltılar.

Kıvırcık.

Bıcı bıcı yapmayı sevmiyorum ama suyla oynamaya bayılıyorum nasıl iş çözemedi bizimkiler:)


Ya annem kaydıraktan kaydırıcam diye beni, bi güzel, 2 seksen yere serildi. Bütün parktakiler güldü bize. Anne yaaaaaa. Rezil olduk.

Kahvaltı keyfimiz ooooohhhhh.

Talimat geldi İstanbul'dan fazla resim koyamıyorum. Ama ben bu çirkin Selin'i çok özledim.
Kıvırcık.
Bıcı bıcı yapmayı sevmiyorum ama suyla oynamaya bayılıyorum nasıl iş çözemedi bizimkiler:)
Ya annem kaydıraktan kaydırıcam diye beni, bi güzel, 2 seksen yere serildi. Bütün parktakiler güldü bize. Anne yaaaaaa. Rezil olduk.
Kahvaltı keyfimiz ooooohhhhh.
Talimat geldi İstanbul'dan fazla resim koyamıyorum. Ama ben bu çirkin Selin'i çok özledim.

oh bee, sonundaa:)) yerim ben onuu
YanıtlaSil