16 Şubat 2010 Salı

Sallanan Salıncak:)

Bora'yı geçen hafta (uzun bir aradan sonra ve ilk defa arabasız) parka götürdük. İlk kez salıncağa bindi. Bayaa da hoşuna gitti. Bundan sonra da açık hava mevsimi geliyor, sonunda. Yeter eve kapandığımız.

Doktor kontrolünde de gayet iyi çıktı sonuçlar. Boyu 81,5 cm. kilosu 11,6 kilo olmuş. Ama geçen hafta 2 gün ateşlendi. Sanırım diş çıkartıyo. Bu arada biz durur muyuz, Yiğitle ben de hasta olduk. Ben faranjit oldum ve antibiyotikle atlattım bu haftayı. Yiğit 39 derece ateşli bi gün sonrasında, dinlenerek atlattı. Sonuçta hepimiz az hasarlı, hafif öksürüklü ama iyiyiz.

Bu aralar Bora inanılmaz yorucu oldu. 1 dakika durmuyor. Oturup şöyle 15 dakika oyun oynamıyor. Sürekli ayakta. Sürekli evin bi o odasına, bi bu odasına girip çıkıyor. Hatta geçen gün banyoda küvete girmeye çalıştı. Ben de yardım ettim, kollarından kaldırıp soktum içeri. Bu sefer hemen geri döndü, çıkmak istedi. Sonra tekrar girmek istedi. Tekrar çıkmak istedi. Belim ağrımaya başladı artık. Böyle birşey hoşuna gidince, tutturuyo. 20-30 kere hiç sıkılmadan aynı hareketi yapabiliyo.

Dün Toyota'nın sitesinden benim Yarisciğimin de çağırılanlar listesinde olduğunu öğrendim ve itiraf ediyorum biraz bozuldum. Bide Yiğit hafif alaylı "naber, nooldu hani Toyota süperdi" filan gibi yorumlar yapıyo:) Ama yine de seviyorum işte. Hem sadece Toyota'lar değil bi sürü markada geri çağırmalar var bana ne. (Neyse geyik işte)

Hafta sonu Nazo geldi. Ya, insan açık açık "Bora'yı özledim onu görmeye geliyorum" der mi?:)) Hehehehe. Der, tabi. Çok güzel bir parti vardı Ceylanlar'da, hep beraber oraya gittik.
Bu hafta da Can geliyo. Ne zamandır görmemiştim. Özledim kardeşimi. 4-5 gün izin almış.


Sallanan salıncakta çok eğlendim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder