Bugün doğumgünümdü ama daha da önemlisi Bora'nın doğacağı güne karar verdiğimiz gündü. 5'te gittik randevumuza ve 6 Ocak 2009 Salı günü sabah 8 buçukta doğmasına karar verdik. Ultrasonda yine kolu suratının yanında poz verdi Bora. 3700 gr. olmuş. Gayet sağlıklıymış. Video kamerayı ameliyat odasında birilerine verebileceğimizi de öğrendik. Çok sevindik. Akşam da Birgül annemde güzel bir yemeğin ardından doğumgünümü kutladık.
Nazan teyze kanunda ustalaşmış. E 4-5 sene olmuş başlayalı. Resimleri vardı alamadım.
91 kiloyum. 4 gün sonra Bora geliyor.




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder