skip to main
|
skip to sidebar
1 Ocak 2009 Perşembe
Yılbaşı
Bora daha doğmadan bu yılbaşına damgasını vurdu. Annemlerden İlknurlara gittik. Trt ile geri sayım yaptık.
Anneanne ve dedesi. Hala coollar.
Kuzeyi önce ben sıkıştırdım.
Sonra diğerleri.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
bora
hakkımda
canan
Profilimin tamamını görüntüle
Blog Arşivi
►
2011
(6)
►
Eylül
(4)
►
Mayıs
(1)
►
Ocak
(1)
►
2010
(16)
►
Aralık
(2)
►
Ekim
(3)
►
Temmuz
(4)
►
Haziran
(1)
►
Nisan
(2)
►
Şubat
(2)
►
Ocak
(2)
▼
2009
(41)
►
Aralık
(2)
►
Kasım
(2)
►
Ekim
(1)
►
Eylül
(1)
►
Ağustos
(3)
►
Temmuz
(8)
►
Haziran
(2)
►
Mayıs
(2)
►
Nisan
(5)
►
Mart
(6)
►
Şubat
(5)
▼
Ocak
(4)
İlk banyo.
Doğum
2 Ocak
Yılbaşı
►
2008
(5)
►
Aralık
(4)
►
Ekim
(1)
İzleyiciler
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder