1 Ocak 2009 Perşembe

Yılbaşı

Bora daha doğmadan bu yılbaşına damgasını vurdu. Annemlerden İlknurlara gittik. Trt ile geri sayım yaptık.




Anneanne ve dedesi. Hala coollar.


Kuzeyi önce ben sıkıştırdım.


Sonra diğerleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder