28 Ocak 2009 Çarşamba

İlk banyo.

18 Ocakta göbeği düşünce, 19 Ocakta ilk banyosunu yaptı Boracık. Babannesi yıkadı annesi su döktü. 2 gün sonra -internette bol bol uygulamalı banyo yaptırma, alt değiştirme, gaz çıkartma vs. videoları izleyen ve olayı hemen kapan- annesi banyo yaptırdı babası suyu döktü. Büyük halası da fotoğraf çekti. Bora da mutlu mesut bu ilgi alakanın keyfini çıkardı.

İlk banyodan sonra, sarıldım, sarmalandım.
Ohhhh, su harika...
78,7 kiloyum. Fena sayılmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder